Chamilia apresenta originalidade

Imagem da notícia: Chamilia apresenta originalidade

A Chamilia revela peças que apelam ao lado mais original de cada um.

A ampla trajetória da marca, assim como a elevada qualidade dos seus materiais e excelentes acabamentos, permitiu à Chamilia transformar-se numa marca de referência no mercado da joalharia modular.

A Chamilia é a única que utiliza ouro de 18 quilates e cristais Swarovski. Além disso possui ainda a exclusividade da imagem da Disney.

 

28 de Fevereiro, 2012
Atualidade

Notícias relacionadas

PortoJóia 2024 closes with ‘very positive result’

The 33rd edition of PortoJóia, Exponor's largest trade fair dedicated to the jewellery, goldsmithing and watchmaking sectors in Portugal, took place from September 26 to 29, with the aim of celebrating individuality, promoting networking and sharing the sector's main trends and novelties.

Ler mais 1 de Outubro, 2024
Atualidade

LIU JO Luxury starts distribution in Portugal

LIU JO Luxury is already distributed in several jewellery stores across Europe, and in Portugal Nuno Ramos Ourivesaria is the brand's first official retailer and ambassador. Fábio Valente, who has worked in the jewellery sector for a decade, is LIU JO Luxury's representative in Portugal.

Ler mais 25 de Setembro, 2024
Atualidade